Szimpla termékek helyett - Megállíthatatlan szenvedély
Miért szeretjük?
A d3 nem szimpla márka, hanem egy életérzés. Az alapító tagok szenvedélye átjárja a termékeket, ha használod például a bemelegítőkrémet tudni fogod, mire gondolunk. Ha egyszer elkezded, majd mindig használni szeretnéd az edzés kiegészítéseként. Ad egy plusz erőt, lelki lendületet, ami éppen ahhoz kell, hogy a végén elégedett legyél.
De milyen szenvedély? A sport iránti szeretet és alázat. Aki aktív életmódot folytat, pontosan tudja mire gondolunk. Amikor állandóan mozgásban vagy, nem hiányozhat az életedből az edzés. Mert megtanított:
- alázatosnak lenni
- küzdeni
- csapatban dolgozni
- hosszútávon fejlődni
- őrülten győzni
- emelt fővel veszíteni
Miért hisszük, hogy Neked is beválna?
Hát ezért..
A legerősebb warm up- krémből kértem is egy kenetet a start előtt egy fél órával.
Már a rajtzónában éreztem, hogy ez nem a megszokott bemelegítőkrém lesz. Később, ahogy mentek a körök, úgy erősödött a krém hatása is. Nem volt megállás. Nem volt macskásodás. Rengeteget dobott a teljesítményemen.
A célba beérkezve már éreztem, hogy ezt a terméket itthon is minden sportolónak ismernie kellene.
Az alapítástól - a sikerig
A d3 alapítói a kineziológiai tapaszok nagy kedvelői, így ezzel is kezdték a vállalkozást. Egy olyan hiteles márkát szerettek volna létrehozni, amely minőséget hoz a piacra, megfizethető áron és nem utolsó sorban minél természetesebben. Fontos volt számukra, hogy egy vagány, divatos és szerethető márka jöjjön létre. Így hát 2010-ben, Új-Zélandon Craig Dowd híres Rugby játékos vezetésével megalapították a d3-mat. Jövőképükben az szerepelt, hogy a tapaszok széles és kielégítő skáláját hozzák el a sportos életmódot folytatóknak.
Mentalitás és fejlődés
Mi sportolók, tudjuk, hogy mennyi mindent köszönhetünk a mozgásnak. Számos emberi értékre tanít minket, úgy mint a minőségi csapatmunka, motiváció fenntartása, következetesség, kitartás és alázat. Ezek a tulajdonságok nagyon jól jönnek egy vállalkozásban is. Craig márkájának sikeréhez a sportolói múltja is nagyban hozzájárult.
Így mára a d3 Új-Zélandról indulva egy világmárka lett, amit 6 kontinensen, több, mint 40 országban előszeretettel használnak az aktív és egészséges életmódot folytatók, hobbisportolók és versenyzők is. A közösség összetartó ereje és a minőség élteti a márkát a kemény munkával ötvözve.
Sikerekről alázattal
Craig mindig szerényen beszél magáról. Mi azért szeretnénk nektek elmondani néhány adatot, mert úgy gondoljuk, hogy mindannyiunk számára motiváló lehet egy ilyen sikersztori, sportolói élet munkája és világméretű márka létrehozása.
Nekünk megtisztelő érzés és napi szinten motiváló tényező, hogy a minőségi termékek mögött egy ilyen történet és személyiség áll:
- 1993 és 2000 között, ami karrierje csúcsát jelentette 60 kupát nyert az Új-Zéland All Blacks válogatottban
- félelmetes és hatékony hármast alkottak a híres Sean Fitzpatrick és Olo Brown játékosokkal
- az Új-Zéland rögbi válogatottnál edzőként is dolgozott
- 1996 és 2001 között a sikeres Auckland Blues 001 számú játékosa volt és megnyerte a “back-to-back” címet 1996 és 1997 években is
- 2005-ben vonult vissza
A termékekről..
A termékpalettánk folyamatosan bővül. A d3 Magyarországnál találsz:
- Sportkrémeket - bemelegítéshez, regenerációhoz.
- Kineziológiai tapaszokat - magas minőségben és széles kinálattal. Legyen igényed akár vízállóra, extrém strapabíróra vagy egyszerűen csak egy kellemes gyorsabb rahabilitációhoz.
- Masszázspisztolyt- amit bárhova magaddal vihetsz.
- Rugalmas bandázsokat és rugalmatlan tapaszokat- a prevenció jegyében.
Ahol minden nap társ a d3
Terepfutóknál
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Hegymászóknál elképesztő magasságokban
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A soproni rugby válogatottnál..:)
"A D3 hungary megajándékozta csapatunkat! A csúcsminőségű rehab - bemelegítő krémek nagy szerepet játszanak a...
Közzétette: D3 Hungary – 2021. január 30., szombat